Odbor finanční a kontrolníII. patro, kancelář č. 18
* Úsek evidence a likvidace majetku, inventarizace majetku a pojištění* Vede evidenci majetku města v informačním systému včetně odepisování a kategorizace majetku v souladu s platnými účetními předpisy.* Zabezpečuje přenos údajů z prvotní evidence nemovitého majetku do informačního systému.* Řeší likvidaci majetku - administrativní úkony, shromažďuje návrhy na vyřazení a likvidaci majetku města, zpracovává doklady a rozhodnutí o vyřazení a likvidaci majetku města, zajišťuje prodej likvidovaného majetku, zpracovává zprávu do RM v souladu s pravidly o vyřazování a likvidaci movitého majetku města.* Realizuje daň z převodu nemovitostí.* Zabezpečuje podklady pro daň z nemovitostí, nárokuje finanční prostředky do rozpočtu města na úhradu daně z nemovitostí.* Zabezpečuje agendu úpravy výše daně z nemovitostí (vyhláška o koeficientu).* Zajišťuje inventarizaci majetku města - směrnice, tiskopisy, závěrečná zpráva, kompletace dokumentů souvisejících s inventarizací majetku a závazků.* Zajišťuje pojištění majetku města, spolupracuje s makléřskou firmou.